MegaGen is excited to announce the partnership in the BeNeLux with Caro Health a proven and fast growing digital health platform that offers conversational monitoring and remote guidance to patients. Together we are reshaping the way dental (implant) care is delivered by taking an unparalleled patient-centred approach!
Statement Caro Health
We are very excited to announce our Benelux partnership with MegaGen Implant– one of the world leaders within the field of dental implants. Together we are reshaping the way dental (implant) care is delivered by taking an unparalleled patient-centred approach. We combine Megagen’s minimally invasive treatment with Caro’s digital health platform to offer a joyful and remotely accessible experience to dental specialists and their patients. Through Caro dental patients are informed, supported and monitored throughout their entire treatment so their dental specialist can tailor the treatment to their needs.
Within this partnership, the focus will initially be on dental implants but this is just the start, especially with the current COVID-19 situation there are many applications we foresee and will further develop. ?
For more information about the partnership or the implementation options in Dentistry, please contact Pieter van Herpt [Head of Sales] or Eduard Verschuuren [Managing Director] via info@megagen.nl or via +31 (0)88 84 84 100.
Discover the new Interactive Story about ABC Socket Types and gain valuable insights on socket types, techniques and case studies.
Op 14 maart 2025 hebben we Professor Stavros Pelekanos verwelkomd voor een Mastercourse over Hard and Soft Tissue Augmentation Procedures. We kijken met trots terug op deze leerzame dag, georganiseerd in samenwerking met botiss biomaterials.
Ontdek de nieuwe interactieve online omgeving van Mijn Implantaat voor optimale patiëntcommunicatie. Ontworpen voor patiënten die een implantaatbehandeling ondergaan.
De Klantenservice van MegaGen helpt u graag verder. Bel met één van onze medewerkers op telefoonnummer +31 (0) 88 – 84 84 100 (bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur). Onze medewerkers helpen u graag verder, of vind op onze service pagina het antwoord op al uw vragen.
Waarom wij een AI-medewerker hebben aangenomen? Omdat we juist het persoonlijk contact met jou willen behouden.
Bij ons draait alles om persoonlijke aandacht – voor onze klanten én voor elkaar. Tegelijkertijd geloven we in innovatie en slimme processen. Daarom hebben we Parky aan ons team toegevoegd.
Maak kennis met Parky: onze nieuwe AI-collega die achter de schermen onze medewerkers ondersteunt bij sales en klantcontact. Dankzij Parky houden wij meer tijd en ruimte over om jou écht persoonlijke service te bieden.
Waarom Parky?
✔️ Altijd beschikbaar – 24/7 ondersteuning voor ons team
✔️ Slim en snel – Directe inzichten en oplossingen
✔️ Efficiënt en betrouwbaar – Voor een soepel verlopend proces
Met Parky aan boord kunnen wij het persoonlijke contact niet alleen behouden, maar zelfs versterken.
Nieuwsgierig? Kom gerust langs voor een kop koffie, dan stellen we je graag aan Parky voor.
Om jou nog beter van dienst te zijn, zijn wij continu bezig onszelf te verbeteren.
Vanwege interne training en teamactiviteit is ons kantoor daarom gesloten op:
Vrijdag 9 september 2022
Het blijft uiteraard wel mogelijk om bestellingen online te plaatsen via de e-catalog op onze website of via de mail naar sales@megagen.nl / sales@megagen.be.
Bestellingen die geplaatst zijn op donderdag 8 september na 16.00 uur of op vrijdag 9 september, worden op maandag 12 september verwerkt.
Hartelijk dank voor jouw begrip!