Wat is R2Gate?
Je hebt Guided Implant Surgery en je hebt R2Gate. R2Gate is dé innovatieve diagnostische planning software voor het volledig prothetisch gedreven plaatsen van implantaten.Bij dit One-Day Solution concept ontvangt de behandelaar, naast de boormal en het juiste implantaat, ook de tijdelijke voorziening, waardoor de patiënt in 1 dag geholpen is. R2Gate is een verbindende schakel in de communicatie tussen behandelaar, tandtechnicus en patiënt en gaat verder waar andere guided systemen stoppen.
Waarom R2Gate?
Maak kennis met R2Gate
Ga mee in de digitale revolutie en laat je inspireren door de ongekende mogelijkheden van R2Gate. Kom naar onze Seminar Mega’Update R2Gate, waar onze specialisten je vrijblijvend kennis laten maken met R2Gate als One-Day Solution. Tijdens deze Seminar leer je ins en outs van R2Gate en hoe het in de praktijk toepasbaar wordt.
17:30 – 18:00 Ontvangst met broodjes en soep
18:15 – 20:30 Info avond
Meld je aan via onderstaande knop. Na het aanmelden ontvang je een bevestigingsmail met daarin verdere informatie.
Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag.
Bezoek op 18,19 en 20 september 2025 MegaGen op de 32e editie van de EAO in Monaco!
Investeer in je team en breid hun vaardigheden uit! Deze cursus zorgt er voor dat je team klaar is om behandelingen nog beter te begeleiden.
Bezoek onze stand op het VVT-congres 2025 en ontdek de toekomst van tandheelkunde!
De Klantenservice van MegaGen helpt u graag verder. Bel met één van onze medewerkers op telefoonnummer +31 (0) 88 – 84 84 100 (bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur). Onze medewerkers helpen u graag verder, of vind op onze service pagina het antwoord op al uw vragen.
Waarom wij een AI-medewerker hebben aangenomen? Omdat we juist het persoonlijk contact met jou willen behouden.
Bij ons draait alles om persoonlijke aandacht – voor onze klanten én voor elkaar. Tegelijkertijd geloven we in innovatie en slimme processen. Daarom hebben we Parky aan ons team toegevoegd.
Maak kennis met Parky: onze nieuwe AI-collega die achter de schermen onze medewerkers ondersteunt bij sales en klantcontact. Dankzij Parky houden wij meer tijd en ruimte over om jou écht persoonlijke service te bieden.
Waarom Parky?
✔️ Altijd beschikbaar – 24/7 ondersteuning voor ons team
✔️ Slim en snel – Directe inzichten en oplossingen
✔️ Efficiënt en betrouwbaar – Voor een soepel verlopend proces
Met Parky aan boord kunnen wij het persoonlijke contact niet alleen behouden, maar zelfs versterken.
Nieuwsgierig? Kom gerust langs voor een kop koffie, dan stellen we je graag aan Parky voor.
Om jou nog beter van dienst te zijn, zijn wij continu bezig onszelf te verbeteren.
Vanwege interne training en teamactiviteit is ons kantoor daarom gesloten op:
Vrijdag 9 september 2022
Het blijft uiteraard wel mogelijk om bestellingen online te plaatsen via de e-catalog op onze website of via de mail naar sales@megagen.nl / sales@megagen.be.
Bestellingen die geplaatst zijn op donderdag 8 september na 16.00 uur of op vrijdag 9 september, worden op maandag 12 september verwerkt.
Hartelijk dank voor jouw begrip!